jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

Jöttszembe: 103 konkurencia

2011.08.19. 03:25 Mirjam Donath

"Kavalkád" gondoltam a 103 magyar utazási blog böngészése közben, amelyek a Jöttszembével szemben indulnak a Goldenblog névre hallgató magyar blogversenyben -- mibe került volna Aranyblognak hívni, ha már nevezési kitétel a magyar nyelv? ...

Hasonló ezerfélűséget utoljára Eckhardt "A női szépség az európai festészetben" albumában leltem, melynek több száz női aktja között kislány koromban szépségversenyeket rendeztem Évamamóka kanapéján.

A pocakos vénuszok és gyűrött arcú Salome-k között a Jöttszembe a La Grande Odalisque -- tökéletlenségében is a legizgalmasabb. Bloggereink üzenik:

"sziasztok! spry brrs vagyok. most éppen. arról írok és olvasok a jöttszembén, ami mosolyt csal az arcomra. arról, hogy szép az ősz, mert kikeni magat színesre, mint egy öregedő budai úrinő, hogy szép a tél, mikor az első hó leesik, hogy szép a tavasz, mert rügyet fakaszt, és mosolyba öltöztet, és hogy szép a nyár, mikor a pesti lányok csak egy falat ruhát hordanak, azt is melltartó nélkül... arról, hogy miért jó és szép, pedig ezt belátni is nehéz néha."

"Sziasztok, CukorBorSó vagyok! A gasztrokulináriskonyhaimádó budai sznob. Azért olvasom a Jöttszembét, hogy új ízeket ismerjek meg. Sózzunk, borsozzunk, szavazzunk! Klikk a Jöttszembére!"

"Sziasztok, Random Roderik vagyok. Álmodozó, urbanista, verbális protagónista. Azért olvasom a Jöttszembét, hogy ne mindig csak írjam. Írni, olvasni mindenki tud, szóval, én a Jöttszembére szavazok!" 

"Sziasztok, DankoPityu vagyok, bloggolom a Jöttszembét, azaz néha írom, gyakran olvasom, hogy megosszam, amiből Ti és megtudjam, amiből én maradtam ki. Mert szerintem az Élet jöttszembék nélkül olyan, mint a túróspaller citromhéj nélkül, a Balaton Földvár nélkül - és akkor már Földvár málnás sür nélkül - vagy a Margitsziget futópálya nélkül. Mojzsák. Apjó, pici kenyéjdarabkák. Mi észrevesszük, megírjuk, posztoljuk. Te olvasod, szereted, mosolyogsz. Aztán szavazol... Szavazol?"

A szavazás 2011  legjobb magyar utazási blogjáról a Helyi Érték kategóriában most vasárnap zárul. Nini: itt  a te szavazatod jön szembe!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szavazás goldenblog jöttszembe

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr693164053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása