jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

kétéjszakás kaland békákkal

2011.02.07. 10:00 kvazibarki

Idén másodszor találkoztam békával a hálószobámban. Először még Ausztráliában ébredtem arra, hogy egy tappancsos zöld béka a párnámon landolt. Ciki lett volna a szomszéd szoba 10 éves lakóit segítségért felébreszteni, ezért könyvvel terelgettem percekig a teljesen ártalmatlan dögöt az ajtó felé.

A második békás kaland sokkal kellemesebb. Igazi "turisták bárhol" sztori. A fészbukon láttam egy hirdetést; egyéjszakás kaland a Gerlóczyban. Februárban a butik-hotel/kávézó minden este kisorsol egy ingyen éjszakát az éttermükben vacsorázó párok között. Feleségem küszöbön toporgó szülinapja alkalmából tettünk egy próbát, bár bunda nélkül még soha, semmilyen sorsoláson nem nyertünk. Egy közepesnél picit jobb vacsora és az ajándék-pezsgő után, nagy meglepetésünkre a mi nevünket húzták ki egy keménykalapból. Becsekkolás előtt a nyerteseknek járó "killing me softly-t" játszotta a bárzongorát helyettesítő bárhárfán egy mosolygós, idős bácsi Faludy hajjal. A hálószobatitkokat átugrom. Íme a Gerlóczy békája, az üvegajtón.

Másnap reggel... Ebéd előtt általában csak két kávét iszom, de nagy rajongója vagyok a szállodai ingyenkajának. A Gerlóczy ráadásul a város legjobb reggelijével promózza magát, ami természetesen a nyereményszoba elválaszthatatlan része. Valódi croissant, frissen facsart narancslé, dupla capuccino és almás-csokis gofri jött szembe.

1 komment

Címkék: reggeli ausztrália hotel béka gerlóczy

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müszijő Csirke 2011.02.07. 13:17:06

Örülünk,hogy tetszünk :)!Gyertek máskor is!

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"