jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

néztem nő-e fű a lépések helyén, parararam

2010.08.04. 12:30 kvazibarki

 Reggel szembejött egy plakát. Kispál búcsúkoncert. Picit szomorkás a hangulatom. Nem (csak) azért mert farewell koncert. A Naphoz/Földkaland/Ágyasztal albumokat hallgattam ronggyá még kazettán, az újakat koncerteken ismergetttem meg + a Zsoltitól. Sőt koncertre sem járok már egy ideje. Nekem a búcsúkontert a hajón volt másfél éve. Szerintem ciki a Szigeten minuszeggyedik napon búcsúzgatni 6000-ért. Gáz. Béna.

Megtaláltam az első koncertem jegyét. Az Orzcy-kertben egy lepukkant tornateremben, csiszolatlan, nyers, sallangmentes, eredeti, nagyon vicces ááááá. Még mindíg kiráz a hideg. Ilyesmi volt. Kispinek a ronda balos gitárja fordítva húrozva:

 Elmúlt. Eldöntöttem, hogy kihagyom a szigetes búcsút. Nehéz döntés volt, majd megsíratom őket otthon és csinálok egy házibulit, amin csak az első 3 album szól, na jó a negyedik is (azon van a Jutka)...

1 komment

Címkék: koncert búcsú tökéletes gáz kispál helyettes

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr402198008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomroderik 2010.08.09. 23:16:59

a teljesség kedvéért: úgy tudom, kvázibárki nem hagyta ki a szigetes búcsút. most épp ott van... ;)

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása