jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

random roderik a nyári egyetemen #1

2011.07.19. 12:24 randomroderik

 
tulajdonképpen nekem nem zsé feneke tetszett
én nem a feneke miatt mentem oda hozzá
nem a feneke miatt ültem le pont mellé
nem annyira az érdekelt milyen a segge
a nyári egyetem legjobb segge
ahogy egyesek tudtomra adták
(nem vagyok vak bazmeg)
 
úgyis mondhatnám úgyis mondhattam volna
mindenki csak egy pontot keres a térben
egy pontot ahol még nem jó de már nem fáj
ilyen s hasonló dolgokról témázgattunk 
a nyári egyetemen szünetekben
a fiúk a seggeket nézték a lányok nem tudom mit
hajnalban a lépcsőn elszívtunk egy utolsó cigarettát
aztán végre csend lett
 
folyt. köv.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr833079852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása