Aki egy kicsit érdeklődik a reklámok iránt, az észrevehette, hogy a Coca-Cola reklámjai az utóbbi időben nem a boldog, 18-25 év közötti, A-B státuszú modellek mosolygós hétköznapjait mutatják be, akik töménytelen Coca-Colát isznak, és mégsem lesznek cukorbetegek. Marketingbüdzséjük egyre nagyobb hányadát költik inkább arra, hogy valóban mosolyt varázsoljanak világszerte minél több arcra.
Ezt okosan csinálják, nem véletlen, hogy a jöttszembe történetében már másodszor fordul elő, hogy ingyen reklámfelületet biztosítunk a márkának, és még mi örülünk neki.
"Let's Go Crazy" c. új kampányukat nem hagyhatjuk ki. A kisfilmek olyan (létező) embereket mutatnak be, akiknek nincs jobb dolguk, mint hogy örömet szerezzenek véletlenszerűen kiválasztott embereknek, és ez olyasvalami, ami miatt ez a blog létrejött. A fenti videón kívül vannak még mások is, de ez a kedvencem.