jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

Futott szembe

2011.06.15. 17:20 CukorBorSó

Kivételesen, de – lehet – nem egyedülálló módon kvázibárki nyomdokaiba lépek. Mióta Csopakon vagyok, minden nap futok, ma ráadásul nem a part közelében, hanem fel a hegyre a szőlőbirtokokhoz. Így futott szembe: két szőlőbirtok, négy pincészet, két templom, egy gubancos fekete szőrmók, két hatalmas levendulás, akácillat, három cseresznyefa még lopható fekete roppanós terméssel, és futott szembe egy jelenség, ami nem fér bele a felsorolásba. Meg is kellett állnom egy percre. Temetésen is csak egyszer voltam, a nagymamámén, és épp ezért nem is nagyon tudok mit kezdeni a halállal, meg az ahhoz kapcsolódó szertartásokkal. Pláne nem egy ilyennel. Mert hogy az történt, hogy a nádas szélén, a strand legvégében egy középkorú pár állt. Először csak azt láttam, hogy szórnak valamit a vízbe. Először még bosszankodtam is, hogy miért szennyezik a vizet, de amikor közelebb értem, láttam, hogy a férfi kezében egy urna van. Fura volt és bizarr. A nő meg-megszagolta a kezét, egyébként csendben állt. Szóval halottuk hamvait szórták a Balatonba. Tovább futottam és érdekes mód nem megrázott, inkább csak elgondolkodtatott, de valamiért leginkább megmosolygtatott.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr972986653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomroderik 2011.06.16. 11:19:52

fotózhattál volna ;) vagy meginterjúvolhattad volna őket ;)

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása