jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

Mosolygó inspiráció

2011.01.13. 09:24 Jabba Light

2010 számomra nem a boldogságról szólt. Munkahelyem elvesztése és egy szerelmi kamikazeakció csak a ropogósra sült, keserű grillázst képezték évem elsózott, olajban tocsogó dobostortáján. De 2010 decemberében átkapcsolt az agyam. Elkezdtem rendszeresen mozogni, odafigyelni az evésre, napi rutint alakíttam ki, nekiláttam felgöngyölíteni egy csomó álmot és kötelességet, amiket már ezer éve halogattam.

Ahhoz, hogy ezt a motivált állapotot fenttartsam, fontos a mindennapi inspiráció. Erre indítottam saját blogomat, ahová tapasztalataimat, gondolataimat gyűjtöm, és minden inspirációt, amit az interneten találok.

Így futottam bele mosolyka blogjába.

A 20 éves lány  izomsorvadásos betegséggel született, így 4-5 éves kora óta tolószékben van. Micsoda borzalom, mondhatnánk, de nem erről szól a blog. Hanem arról az erőről és kitartásról, amiről mindannyian álmodunk. A lány ugyanis elhatározta, hogy újra járni fog. Blogot vezet, edz, gyakorol, kezelésre jár, könyvet ír, rendezvényeket szervez.

Ha valaki úgy érzi, hogy az életnek inkább a boldogságról és a lendületről kéne szólnia, mint a körülményekről, akkor olvassa el ezt a blogot. Én is ezt teszem, az első szótól kezdve. Klikk képre az inspirációért!

Szólj hozzá!

Címkék: boldogság mosoly energia erő

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr512578365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása