jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

killing me softly - rossz minőségű videók

2010.08.11. 16:10 kvazibarki

 Hipokrita énem felülkerekedett a sértődött múlt heti bejegyzésemen. Mégis ott voltam a Kispál búcsúkoncerten. Bár kisiskolásra ittam magam és hazafelé bicóútra alkalmatlan állapotban csorogtam Nynfus_Co. safety biker segítségével, perszehogy nem bántam meg.  

Nem számoltam a bicósokat. Amúgyis inkább külföldi szigetlakók jöttek szembe nagyon sokan. Másnap fura szakítás utáni érzés. Youtubon keresgélés. Kérdezgetés, hogy mi volt az uccsó szám, mert arra már nem emlékszem. Majd a koncert DVD-n újra végigizgulom az egészet. Ha józan vagyok, biztos elsírom magam.

Kispál búcsú - Sziget, 2010 augusztus 9.

Ez volt életem második búcsúkoncertje. Az első a Fugees utolsó fellépése/koncertje.   Akkor nem tudtam, hogy let's go van a diszkóban és többet Európában biztos nem lépnek fel. Másnap youtubon keresgélés rossz minőségű mobiltelefonos videók után és az a fura szakítás utáni hiányérzet... 

Fugees búcsú - Pozsony, 2005 december 22.

Nem baj: van 1 Zion nevű teenager Amerikában, akinek Bob Marley a nagypapája és Lauryn Hill az anyukája. Majd az unokám elmegy a búcsúkoncertjére, Kispált hallgat odafelé és minden összeáll egyképpé.

3 komment

Címkék: sziget kispál fugees búcsúkoncert

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr602214869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MC Kékruha-Piroskarszalag 2010.08.12. 08:19:22

Kár lett volna kihagyni. Így erről legalább tudtad, hogy az utolsó! (egy jó ideig)
Egy dolog nem fog változni: továbbra is a húsrágó, hídverőre csörög a telefonom ha te hívsz! :-)

BrianBrian 2010.10.11. 03:03:50

Hipokrita lesz az, nem hipokrata :-)

kvazibarki · http://www.kvazibarki.com/ 2010.10.15. 09:09:54

@BrianBrian: when hipokrata meets teknokrita :) cheers!

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása