jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

Legszebb, mi szembejött

2010.07.21. 18:33 CukorBorSó

Napok óta gyűlnek a szembejövők. Időrendben visszafelé haladok.

Jött szembe három görög, akik utánam fütyültek. Vissza mosolyogtam, ennek roppant örültek.

Egy parókás nő, akire először azt hittem - mivel egy üzlet ajtajában állt - hogy próbababa, vagy mi... De egyszer csak megmozdult, amitől nagyon megijedtem.

Még multkor jött szembe, alig fél óra eltéréssel egy-egy liliputi. Vagy ahogy a velünk lévő gyerekek felkiálltottak: Kisember!!! Évek óta nem láttam liliputit, erre egy nap kettő is szembe jön, hmm. Elgondolkodtam, hogy vajh' azért van-e mert elkezdtek kísérteni a dédnagyapám törpéi? Neki ugyanis a családi legendárium szerint liliputi színháza volt, még az 1900-as évek elején, valahol zuglóban.

Az elmúlt napokban a legszebb dolog, ami szembejött, ez:

3 komment

Címkék: esküvő törpe mosoly paróka liliputi

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr922166756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvazibarki · http://www.kvazibarki.com/ 2010.07.22. 15:06:41

fura. pont így, homályosan láttam én is. Nekem a szemebe jött valami "A szemétõl a szájig
Valami sós folyik és õ csak
birkózik az ízzel"

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása