jöttszembe

Járjuk a várost: biciklivel,
békávézva, gyalog, futva, négykézláb, kihogyan. Közben kinyitjuk a szemünket, számolunk, mosolygunk, visszamosolygunk, fotózunk, videózunk, írunk, élünk, gondolkodunk. Minden villanás egy történet. Szórakoztatjuk magunkat, turistáskodunk Bárhol.
Ötlet: http://jottszembe.freeblog.hu
Jöttszembe @RadioQ 99.5, hétfőn négytől

Goldenblog 2012

Friss topikok

Linkblog

vigyázzatok, pofára osztályzok!

2010.07.06. 11:16 randomroderik

Mielőtt elfelejtem, tegnap hazafele menet, este hat körül, Szentendrei út–Filatorigát–Folyamár utca–Árpád-híd–Árpád fejedelem útja–Lajos utca–Frankel Leó út úvonalon számoltam én is a történéseket, ilyenformán

25 férfi bringás
16 lány
18 bukósisakos
3 bmx-es
1 kismama kis rózsaszín bukós 2 éves forma gyerkőccel a csomagtartón – gyűlt össze. Utóbbiért még a helyszínen magamban három piros pontot kiosztottam.

Ma reggel megint nem nagyon ment a matek, viszont annál is inkább szórtam a pontokat vica-versa a tegnapi útvonalon, inkább feketét, csúnyán mínuszba is kerültem. Jobbra kisívben kanyarodtam piroson a Lajoson, ez ugye Magyarországon még mindig fekete pont. Rámdudált rögtön a narancssárga Suzuki SX, majd megállt és a vezető úrral a Kresszről értekeztünk, neki volt igaza, csak akartam, tudja, én is ember vagyok. Rögtön ezután a járdán viszont elém kaszált egy néni, akit nem ütöttem ugyan el, pedig lehet, hogy el kellett volna. Egész biztos, hogy ma reggel gyógyszerre ivott, különben mit táncolt volna felhőket nézve a buszmegállóban. Nem kértem el az ellenőrzőjét, most az egyszer megúszta a pontot a hisztérikus ribanc, de nem kell mondanom, milyen színű lett volna.

Na, délután talán majd kiosztok néhány pirosat megint, de húzzátok meg magatokat, mert pofára osztályzok ám! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: kismama suzuki piros pont fekete pont

A bejegyzés trackback címe:

https://jottszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr972132988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

"A Jöttszembe blog köszöni a dízájnt Vincenzonak, a szájtbildungot pedig a fantasztikus Habanának! Jöjjetek szembe mindig!"

süti beállítások módosítása